.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم استقبال از کشتی گیران جویباری

جویباری ها به استقبال فرزندان دلاور خود می روند
امید نیک نژاد فرماندار شهرستان جویبار با اعلام این مطلب در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمال نیوز گفت:مراسم استقبال کشتی گیران ساعت9:30 صبح فردا شنبه از ورودی پل شیبا بندان و میدان کشتی آغاز که به محل اصلی تجمع و برگزاری مراسم یعنی سالن جهان پهلوان حاجی زادخ ختم خواهد شد.
وی در ادامه افزود: استاندار محترم مازندران و مسئولین استانی از مهمانان ویژه این مراسم هستند.نیک نژاد در تشریح برنامه های مراسم استقبال گفت:بعد از استقبال مردمی و برگزاری مراسم اصلی عزت اله اکبری که کشتی گیر بخش گیل خواران است در شهر کوی خیل مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت که در این رابطه ستاد استقبال مردمی هم شکل گرفته است.
فرماندار جویبار تصریح کرد:جا دارد با توجه به اینکه از 5 مدال کسب شده تیم ملی کشتی 3 مدال آن توسط کشتی گیران جویباری  رقم خورده و تنها مربی اعزامی از مازندران یعنی حاج محمود اسماعیل پور از شهرستان جویبارمی باشد استقبال شایانی در سطح استان وشهرستان از این عزیزان به عمل آید.لذا در همین فرصت از همه مسئولین استانی جهت حضور در این مراسم دعوت می نمایم.
نیک نژاد در پایان گفت:همانطور که در سال 2002 یک پهلوان جویباری به نام مهدی حاجی زاده توانست تیم ملی را قهرمان جهان کند امسال نیز پهلوان جویباری یعنی عزت اله  اکبری تیم ملی را قهرمان جهان کرد که پیام تبریک مقام معظم رهبری و شادی مردم را در پی داشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.